מערכת ניהול להשכרת ציוד לאירועים
אם אתה עוסק בתחום השכרת ציוד לאירועים, אתה כבר יודע שניהול נכון של לקוחות, הזמנות, מלאי ולוגיסטיקה הוא המפתח להצלחה. בדיוק בשביל זה קיימות מערכות ניהול CRM להשכרת ציוד אירועים – מערכות שמרכזות עבורך את כל המידע, משפרות את היעילות ומסייעות לך לגדול עם שליטה מלאה בעסק.
הקמת מערכות CRM בהתאמה אישית לעסק שלך
למה כדאי לך מערכת CRM מותאמת להשכרת ציוד?
ניהול לקוחות והזמנות במקום אחד – מעקב אחר פניות, תיאומים, הצעות מחיר וסגירת עסקאות.
שליטה מלאה על מלאי הציוד – לדעת מה פנוי, מה מושכר ומתי הכל חוזר.
תיאום משלוחים ואיסופים בלחיצת כפתור – כולל לוחות זמנים חכמים.
ניהול צוות עובדים – הקצאת משימות, סטטוסים והתראות בזמן אמת.
דוחות מותאמים אישית – הכנסות, השכרות לפי סוג ציוד, לקוחות חוזרים ועוד.
פתרון נוח בענן – מכל מקום, בכל זמן
המערכת מבוססת ענן, כך שתוכל לנהל את העסק שלך מכל מקום – דרך מחשב, טאבלט או טלפון נייד. הממשק נוח, מאובטח, וניתן להתאמה מלאה לפי הצרכים הייחודיים שלך.
למה לבחור במערכת CRM שלנו להשכרת ציוד?
– ניסיון וידע בתחום האירועים והלוגיסטיקה
– התאמה אישית לפי סוג ציוד וקטגוריות
– אפשרות אינטגרציה עם מערכות סליקה, חשבוניות, SMS ועוד
– תמיכה מלאה בעברית וליווי אישי
מעניין אתכם? השאירו פרטים ואנו חוזרים אליכם עם כל המידע
מה היתרונות ומה זה ווקומרס ?
לאחר שנים של נסיון בחרנו במערכת הזאת להקמת חנויות וירטואליות עבור לקוחותינו היות ולדעתנו היא מציעה את העלות תועלת הגבוה ביותר לצד מגוון רחב של אופציות טכנולוגיות.
בפועל, לקוחות שהקמנו להם חנויות וירטואליות עם ווקומרס WOOCOMMERCE הגדילו את ההכנסות שלהם והתוצאות נמדדו בקופה.
- להגדיל מכירות, למכור הכל, מכל מקום
- לשלוח לאן שתרצו
- אפשרויות תשלום נרחבות
- שליטה מלאה על הזמנות, משלוחים ומלאי וכו'
- התממשקות עם רשתות חברתיות
- החנות שלכם וניתנת לפיתוח עתידי
מעניין אתכם? השאירו פרטים ואנו חוזרים אליכם עם כל המידע
שאלות ותשובות נפוצות בנושא חנויות וירטואליות:
איך מקימים חנות וירטואלית ?
כאשר ניגשים להקמת חנות וירטואלית מומולץ לתכנן את המהלך ולהגדיר:
1. תקציב – מה התקציב שלכם להקמת החנות הוירטואלית שלכם
2. מה אתם צריכים בחנות – מה הדרישות הבסיסיות שלכם
3. קהל יעד ושיווק – מי קהל היעד שלכם, איך תשווקו את החנות הוירטואלית שלכם ומה תקציב הפרסום. חשוב מאוד להגדיר תקציב פרסום היות וללא פרסום החנות , ספק אם יהיו מכירות.
4. ניהול החנות הוירטואלית – חנות וירטואלית היא חנות לכל דבר, יש להזין את המוצרים, לארגן ולסדר כמו שמארגנים בחנות אמיתית וכמובן צריך גם לטפל בהזמנות ושירות לקוחות.
כמה עולה להקים חנות וירטואלית ?
מחיר חנות וירטואלית יכול להשתנות מחברה לחברה בצורה משמעותית וכן תלוי גם בדרישות העסק. בדרך כלל מחיר חנות וירטואלית מתחיל ב איזור ה 7000 ₪ ומשם השמיים הם הגבול.
אנו ממליצים להקים בהתחלה חנות במחיר סביר ואז להרחיב ולשכלל את החנות הוירטואלית עם הזמן ועל פי התקדמות העסק ודרישות שעולות מהשטח.
איך אנשים ימצאו את החנות הוירטואלית שלי ?
חנות וירטואלית מצריכה פרסום וחשיפה בדיוק כמו חנות פיזית.
במרחב הדיגיטלי קיימות אופציות רבות כאשר חלקן בתשלום וחלקן בתשלום אך בשני המקרים במידה ואתם יודעים איך ניתן לבצע גם לבד.
1. קידום אורגני במנועי חיפוש – קידום אורגני , הכוונה בתוצאות החיפוש הרגילות בגוגל. יש לקחת בחשבון שקידום אורגני של חנות וירטואלית לוקח זמן אך בהסתכלות למרחקים הוא ייצר כניסות ומכירות ללא עלות פרסום ולכן מאוד מאוד מומלץ.
2.קידום ממומן PPC בגוגל ופייסבוק – תשלום לפי קליקים או חשיפות כאשר ניתן לפרסם לפי מילות מפתח, גוגל פרודקס וכו'. קידום ממומן לחנות וירטואלית מומלץ להתבצע על ידי אדם המוכשר לבצע פעולה זו היות וכל קליק עול כסף ובמידה והקמיינים לא מנוהלים נכון, סביר מאוד להניח שסכומי כסף לא מבוטלים יתבזבזו לשווא.
כמה עמודים ומוצרים ניתן להכניס לחנות וירטואלית ?
לחנות וירטואלית חייב להיות ממשק ניהול לצורך הזמן המוצרים, התוכן וניהול ההזמנות וברוב המקרים ניתן להזין לחנות וירטואלית מספר כמעט לא מוגבל של מוצרים ועמודים בהתאם לפתח האחסון.
טיפ: שמעלים תמונות לחנות וירטואלית יש להקפיד כי התמונות אינן "כבדות", תמונות כבדות יגרמו לאתר להטען לאט וסתם יתפסו שטח אחסון לא לצורך.
יש לי כבר אתר ישן מה עושים ?
אין שום בעיה, אפשר לדרג כל אתר ולהעביר מערכות . יש צורך במקדם אתרים שיבצע הפניות 301 כך שכל התוצאות בגוגל ישארו ויפנו לעמודים של החנות הוירטואלית החדשה.
איך להגדיל מכירות בחנות וירטואלית ?
איך להגדיל המרות בחנות וירטואלית זו שאלת מליון הדולר J ודורשת זמן וחשיבה מרובה.
בשלב הראשון יש לבחון את הנהגות הגולשים ומה קורה ברגע שגול נכנס לחנות הוירטואלית שלכם ואז לבצע התאמות שיעזרו לגולש לבצע רכישה
מה חשוב לבדוק לפני שמקימים חנות וירטואלית ?
כאשר ניגשים להקים חנות וירטואלית יש הרבה משתנים שצריך לקחת בחשבון אך יש נושא אחד מרכזי שחייבים לחשוב ולבחון אותו.
האם להקים חנות וירטואלית במערכת סגורה או בקוד פתוח כדוגמאת וורדפרס WORDPRESS עם ווקומרס WOOCOMMERCE .
המשמעות של קוד סגור היא שמערכת החנות הוירטואלית שלכם לא שלכם, כלומר אתם לא יכולים להעביר את החנות לאחסון אחר, לא יכולים לבצע שינויים בקוד ואתם כבולים לחברה שבנתה לכם את החנות הוירטואלית שלכם.
במידה ותרצו לשדרג עם חברה אחרת או להתנתק מהחברה הנוכחית , ברוב המקרים תצטרכו להקים חנות וירטואלית חדשה ולהעביר את כל התוכן, הפניות 301 וכו' (מיותר לציין כי כל פעולה עולה כסף)
מאמרים בנושא חנות וירטואלית
טיפים להקמת חנות וירטואלית
בניה נכונה של חנות וירטואלית – אתר מסחר אלקטרוני יכולה לסייע למכירות של מוצרים ושירותים. נכון להיום ניתן למכור את כל סוגי המוצרים והשירותים על
המאפיינים של חנות וירטואלית
מסחר אלקטרוני מאפשר לבצע סוגים שונים של עסקאות על גבי רשת האינטרנט ועל בסיס תקשורת בין מחשבים. בפועל, זה בא לידי ביטוי בהקמת חנות וירטואלית
הקמת חנות וירטואלית – כך תעשו זאת
יוקר המחיה בארץ… כמה דובר עליו וכמה עוד אפשר לדבר. מדובר בנושא בוער שלא יורד מסדר היום כבר כמה שנים טובות. מחאה כזו, מחאה מסוג
היתרונות של חנות וירטואלית
אתר אינטרנט שמשמש כ חנות וירטואלית מבטיח מגוון רחב של יתרונות. קודם כל, גולשים מכל רחבי העולם יכולים להגיע לאתר ולרכוש דרכו מוצרים ושירותים. אתרי