בניית אתרים מקצועיים במחירים שפויים

פייסבוק
טוויטר
לינקדאין
ואטסאפ
שליחה במייל

עולם בניית האתרים לעסקים הוא תחום נרחב מאוד ועם יד על הלב, לא חסרות כיום חברות ואנשים פרטיים המציעים את שירותיהם תמורת סכומים כאלו ואחרים. מכיוון שאנחנו חיים בעידן בו חשוב שלכל בעל עסק יהיה אתר פורה ופעיל, תחום בניית האתרים הינו פעיל ושוקק חיים וכל בעל עסק או חנות וירטואלית נתקל בהצעות מחיר כאלו ואחרות.

 

יכולנו לדבר הרבה על חברות אחרות לבניית אתרים, אך חשוב לנו בעיקר לדבר על עצמנו ובעיקר – על אילו תוצרים אנו מספקים לכם בסיום התהליך. דבר חשוב אחד שאנחנו רוצים לשים עליו דגש הוא המחיר שאתם צריכים להשקיע על-מנת שנבנה לכם אתר מקצועי וכעת זה הזמן להכיר לכם את המוטו המנצח שלנו – אין צורך שתיקחו משכנתה כדי לבנות אתר.

 

בניית אתרים

 

אנחנו מודעים לשפע הצעות המחיר הקיימות בשוק והאני מאמין שלנו אומר כי ניתן לקבל אתר מקצועי, מתוכנן ובנוי היטב שיענה על כל הצרכים של העסק שלכם, במחיר שווה לכל כיס.

 

מה כולל שירות בניית אתרים?

 

  • כלים שיאפשרו לכם לנהל את האתר בעתיד בעצמכם, ללא קשר אלינו. כבעלי העסק, חשוב שתהיה לכם שליטה בלעדית על הנכס הדיגיטלי שברשותכם ותוכלו לבצע בו שינויים כאוות נפשכם. לכן, אנו נספק לכם את הן את הכלים הטכניים והן את ההדרכה הנדרשת כדי שתוכלו לתפעל את האתר.

 

  • עיצוב ופיתוח בשיטה ייחודית שפיתחנו במשך שנים וכוללת בדיקה לאחר כל שלב של עיצוב ובניה, לקבלת תוצאות מדויקות לשביעות רצונכם המלאה.

 

  • אפשרות לקבלת תשלומים דרך האתר והתקנת מערכות הסליקה. כיום נותני שירות רבים מתחזקים חנות אינטרנטית (ecommerce) או מוכרים מוצרים שונים באתר שלהם. התקנת מערכת לקבלת תשלומים מאפשרת ללקוחות לרכוש מוצרים בקלות ובמהירות, מה שמגדיל את הסיכויים שלהם להפוך ללקוחות משלמים וחוזרים.

 

  • התאמה רספונסיבית מלאה לטלפונים ניידים. כיום, יותר ויותר אנשים גולשים דרך הטלפונים הניידים שלהם ולכן אתר שנבנה ללא התאמה לכך, יורד לטמיון. אנחנו נדאג לכך שהאתר שלכם יראה נפלא גם במובייל, כדי שיוכלו לגלוש ממנו מכל מקום ובכל זמן.

 

 

בניית אתרים – כמה צריך להשקיע?

 

את כל הדברים הנפלאים אלו, חשוב לנו לספק במחיר נגיש ונוח שתוכלו לעמוד בו. כחלק מהחזון של Cloud Rocket, אנחנו רואים את עולם האינטרנט ככזה שצריך להיות נגיש לכולם, לספק אינפורמציה בלתי פוסקת ולקדם עסקים בדיוק למקום שמגיע להם להיות בו.

 

לכן חשוב לציין, כי השירותים שלנו הם מודולריים. כלומר, אם אתם מעוניינים להתחיל ב "קטן" ומשם לצמוח ולגדול יחד – אנחנו נשמח. אנחנו מתחייבים לספק לכם הצעת מחיר רק אחרי הבנה מעמיקה של אופי העסק, הצרכים שלו, התקציבים העומדים לרשותו, קהל היעד וכדומה. אפשר לחלק את הסכום לתשלומים ואפשר למצוא מגוון פתרונות שיקלו עליכם בדרך לקבל מאיתנו את האתר שתמיד חלמתם שיהיה לעסק שלכם.

 

נושא נוסף שחשוב לנו להדגיש, היא סל התמיכה שאתם מקבלים מאתנו בכל מה שנוגע לאתר. ברגע שאנחנו מסיימים את העבודה עליו, אנחנו לא יוצאים מהתמונה ואתם יכולים לסמוך עלינו בכל מה שקשור לתמיכה טכנית והדרכה על התפעול. מעבר לכך, אנו מציעים גם שירותי תמיכה באופן קבוע. אלו מיועדים למי שזקוק לתחזוקה קבועה של האתר שלו וקבלת מענה מהיר לבעיות שצצות במהלך הפעילות של האתר.

פוסטים נוספים :

מה כוללים שירותי שדרוג אתרים?

שירותי שדרוג אתרים ניתנים על ידי חברות שמתמחות בפיתוח תוכנה ואפליקציות. כתוצאה מכך, השדרוג מתבצע לפי החידושים הטכנולוגיים העדכניים ביותר ובהתאם לצרכים

ניהול אתרים

בניתם אתר לגמרי לבד, ישבתם שעות על שעות כדי לעצב, לתכנן, לכתוב קצת.. אולי אפילו פניתם לבונה אתרים מקצועי ששלשל לכיסו סכום

שניה לפני שאתם יוצאים, יש שאלות ?

לשאול ולהבין זה תמיד טוב :)