ברוכים התאים,
בפתח דבר ברצוננו לברך אותך על החלטתך לבחון את שירותינו וההתקשרות עימנו .
בכל שאלה ניתן להתקשר אלינו ונשמח לעזור.
1. הגדרת צדדי ההתקשרות :
הסכם התקשרות ותנאי שימוש
בין מפעילי האתר cloudrocket.co.il ע.מ. 032929879 (להלן החברה)
לבין שוכר השירותים (להלן הלקוח)
1.1 הגדרת שירותי החברה
החברה הינה חברה לאחסון אתרים, פיתוח אתרי אינטרנט, פיתוח אפליקציות, פיתוח תוכנה ומתן פתרונות אינטרנט מתקדמים
1.2 הגדרת הלקוח
הלקוח הינו עצמאי או חברה אשר מעוניינים לשכור את שירותי החברה על פי סעיף 1.1 להסכם זה
1.3 מטרת הסכם זה ותנאי השימוש
הסכם זה מטרתו להגדיר את ההתקשרות בין הצדדים ו/או התחייבויות הצדדים ו/או הצהרות הצדדים וכן את תנאי השימוש במערכות של החברה ובעצם אישור תנאי שימוש והסכם זה בזמן הרכישה מתחייב הלקוח לפעות על פי תנאים אלו.
האמור בתנאים והסכם זה מנוסח בלשון זכר מטעמי נוחות ובלבד ומתייחס לשני המינים באופן שווה לרבות תאגידים וגופים משפטיים כאלו ואחרים.
הלקוח מצהיר כאן ועכשיו כי הוא מעל גיל 18 שנים ואין מניעה כל שהיא לרבות מניעה משפטית לביצוע חוזים והסכמים בשם הלקוח.
2. שימוש לרעה וזכויות יוצרים
2.1 הלקוח מצהיר כי אינו שוכר את שירותי החברה לשימוש לרעה ולא יעשה בשירותי החברה שימוש לפגיעה באדם ו/או תאגיד כל שהוא ברשמת האינטרנט ומחוצה לה. הלקוח מצהיר כי לא יעשה כל נסיון לפגוע בפעולת השרת, פעולות DDOS, פעולות של שליחת מיילים לא חוקיים, אחסון מידע ו/או תוכן לא חוקי וכל פעולה זדונית אחרת וכן הלקוח מודע לכך ומאשר כי במידה ויתבצעו פעולות זדוניות ו/או השימוש בשירותי החברה ישמשו למטרות רעות הנושא יבדק על ידי הנהלת החברה ויכולות להביא להפסקת השירותים ללא מתן החזר כספי כל שהוא.
2.2 הלקוח מצהיר כי לא יאחסן בשרתים ו/או אתרים שנמצאים בשרות החברה תכנים לא חוקיים, תכנים בעלי אופי מיני בוטה, מאיימים, מעודדים לביצוע עבירות פליליות או אזרחיות, פוגעים בפרטיות, מזיקים, פוגעים ברגשות הציבור ו/או מוציאי לשון הרע; תכנים אשר זכויות הקניין הרוחני בהן אינן שייכות לך; תכנים אשר מכילים וירוס מחשב מכל סוג שהוא וכן מחייב כי במידה ויקבל תקשה מהחברה להסיר תכנים אלו הוא יסיר את התכנים באופן מידי.
2.3 הלקוח מצהיר ומאשר כי כל התכנים אשר יפורסמו באתרים אשר מאוחסנים בשרתי החברה, כל התכנים שיאוחסנו בשרתי החברה לרבות כיתובים, מוסיקות, תמונות, סרטונים וכו' לבין עם הועלו על ידיו ואם לא, דרך ממשק הניהול /או בכל דרך אחרת, הינם תכנים שהוא בעל זכויות היוצרים והקניין הרוחני שלהם וכן לחברה אין נגיע או הקשר לתכנים אלו. הלקוח אף מצהיר כי במידה והחברה תקבל תביעת זכויות יוצרים ו/או תביעת קניין רוחני ו/או כל תביעה אחרת בגין שימושו את הלקוח בשירותי החברה הוא (לקוח) יהייה האחרי הבלעדי לתביעה זו וכן מאשר שתביעה זו תוסב אליו.
2.4 תיבות דואר ומשלוח הודעות מהשרת – החברה מספקת ללקוחותיה במסגרת החבילות המוצעות תיבות דואר אלקטרוני וגישות SMTP למשלוח מיילים. הלקוח מצהיר כי לא יעשה שימוש לרעה בתיהות אלו ולא ישלח הודעות SPAM דרך השרת ו/או דואר כמותי לא סביר. הלקוח מצהיר כי הוא מודע לכך שעברה על סעיף זה יכולה לגרום להשעיית תיבות הדואר שלו ואף המקרים חמורים לסגירת החשבון שלו במערכת והפסקת השירותים.
2.5 קבלת דואר אלקטרוני בתיבות הדואר – הלקוח מודע לכך שמופעלים בשרת אמצעי סינון דואר פוגעני ופעמים הודעות מסויימות שנשלחות מכתובות לא מאומתות ו/או כתובות שהוגדרו ה SPAM ו/או שקיימות בהם מילים או תכנים פוגעניים יעצרו על מסניני הדואר. לאור האמור קורה כי גם הודעות אמיתיות נעצרות בטעות ובמקרה כזה לא תהייה כל טענה נגד החברה.
3. חשבון לקוח
מוסכם כי על מנת להשתמש בשירותי החברה על הלקוח לפתוח או שיפתח עבורו חשבון במערכת (להלן חשבון הלקוח)
דרך חשבון הלקוח ניתן לבצע שינויים בתוכניות, לרכוש ולבטל שירותים, לגשת לאתרים ולקבצים, לשלם חשבונות וכן כל פעולה שקשורה בהתקשרות עם החברה.
3.1 יש לשמור את פרטי הגישה לחשבון באופן סודי ולא לחשוף לאנשים ו/או גורמים לא מורשים.
3.2. במידה ויש צורך לשחזר סיסמא, הסיסמא תשוחזר באמצעות כתובת הדואר האלקטרונית של בעל החשבון. במידה ופעולת שחזור הסיסמא האוטומטית לא תפעל מכל סיבה שהיא, יהייה הלקוח חייב להעביר מסמך הזדהות ו/או כל פרט שהחברה תדרוש על מנת לאמת את זהותו של הלקוח ולשחזר לו גישה למערכת.
4. תשלומים והחזרים
4.1 חשבון הלקוח במערכת יפתח מיידית עם ביצוע רכישת השרות אך התחלת השירות תחל רק לאחר קבלת אישור העסקה בפועל מחברת הסליקה או PAYPAL
4.2 מוסכם כי במקרה של רכישת או העברת דומיינים שי זמן שנקבע על ידי רשמי הדומיינים בארץ או בעולם ו/או זמן עדכוני DNS ולכן יכולות להיות בעיות בגישה לאתרים או שטחי האחסון דרך הדומיינים . בדרך כלל לוקח כ 24 שעות עד לעדכון הנתונים והתחלת פעולה פשוטה של הדומיינים.
4.3 התשלום עבור השירותים מתבצע מראש בכל חודש וכן במידה וידרש ביטול שירות החיוב יופסק מהחודש הקלנדרי הבא ולא יבוצע החזר בגין החלק היחסי של החודש.
4.4 איחור בתשלומים על ידי הלקוח יכול לגרור להשעיית השירות עד לבירור והסדרת נושא התשלום. כמו כן, במקרה שהתשלום לא יוסדר לבקשת החברה, תהייה רשאית החברה על פי שיקוליה הבלעדיים לבטל את השירות לאלתר ומחיקת כל החומרים מהשרתים.
4.5 מוסכם כי חלק מהשירותים הינם שירותים עם תשלום חודשי מתמשך והלקוח מאשר כי המערכת תחייב את ההזמנה חודש בחודשו עד לבקשת הפסקת השירות דרך ממשק הניהול ו/או דרך בקשה בכתב לחברה.
5. אתר בתשלום חודשי
כחלק משירותי החברה מוצעים אתרים בתשלום חודשי ובקשרם הוסכם:
5.1 היות וניתן דומיין חינם ובכל חבילה יש רמת עבודה מתשנה כגון התקנת מערכת, עיצוב וכו' לכל חבילה נקבעת תקופת התחייבות מינימלית בהתאם לכתוב בדף ההצעה באתר.
5.2 הלקוח מתחייב כי לא יבטל את השרות לפני סיום ההתחייבות וכן במידה ויבקש להפסיק את השרות לפני סיום תקופת ההתחייבות , הלקוח ישלם את הפרש התשלום שנשאר.
5.3 בזמן תקופת ההתחייבות האתר הינו בבעלות החברה ולאחר תקופת ההתחייבות תעבור הבעלות ללקוח והוא יוכל להוריד את האתר לדיסק דרך ממשק הלקוח.
5.4 הזנת התוכן לאתרים תתבצע על ידי הלקוח למעט בחבילה המורחבת "אתר אטומי" אשר מה החברה תזין תוכן לאתר על פי דרישת הלקוח במייל עם החומרים. מוסכם כי לא יוזו בכל חודש מעל 5 מאמרים, 20 תמונות, 5 מוצרים על ידי החברה וכי הזנת חומרים מעבר למגבלה זו תעשה על ידי הלקוח דרך ממש הניהול.
5.5 בהצטרפות ללאחת מחבילות "אתאר בתשלום קבוע" הלקוח מאשר לקבל במייל עדכונים, טיפים ומדריכים לשיפור האתר וקידומו במנועי חיפוש.
5.6 מוסכם כי החברה מבצעת עבודת תחזוקה שוטפת לאתרים, משדרגת ומוסיפה פונקציות באופן רציף. במידה והלקוח לא מעוניין לקבל עדכונים אלו יש להודיע לחברה בכתב.
6. הסרת אחריות
השימוש בשירותים נעשה על אחריותו הבלעדית והמלאה של הלקוח. הלקוח מצהיר בזאת כי הוא מוותר על כל טענה, תביעה או דרישה כלפי החברה בנושא התאמת החברה, והשירותים אותם היא מציעה לצרכיו של הלקוח.
המשתמש בשירותי החברה מקבל על עצמו ומצהיר כי על החברה, נציגיה, וכל מי מטעמה לא חלה כל אחריות מכל סוג שהיא, על מתן שירותי האינטרנט אותם החברה מספקת, למרות שהיא תבצע כל שביכולתה לצורך הענקת שירותים על הצד הטוב ביותר.
החברה לא תישא באחריות ולא תהיה ללקוח כל טענה, תביעה או דרישה כלפי החברה במקרה בו האחסון או הגישה לאתר מרשת האינטרנט, שימוש בקבצי האתר, או בשירותים נוספים שיסופקו על ידי החברה, יופרעו או לא יינתנו כסדרם בלי הפסקות , או טעויות. כמו כן, אין החברה אחראית על גישה בלתי חוקית, תקלות, נזקים, או קלקולים באתר או בתוכנה שיגרמו מגישה לא חוקית לחברה או לאתר מספקיה. בכל מקרה של תקלה במפורטת לעיל, תעשה החברה כמיטב יכולתה לפתור במהירות את הבעיות שיתעוררו.
על החברה לא תחול כל אחריות לכל נזק שיגרם ללקוח ו/או לצד ג', ובלבד שהנזק לא נגרם כתוצאה מרשלנות רבתי של החברה.
החברה אינה מתחייבת לרציפות השירותים אותם היא מספקת או לשלמות הנתונים המאוחסנים על שרתי החברה או על שרתים הקשורים עמה. האחריות לגיבוי המידע והקבצים חלה על הלקוח באופן בלעדי. כמו כן, החברה אינה אחראית בכל צורה שהיא, למחיקתם של קבצי הלקוח מכל סיבה שהיא, לגילוי כל חומר סודי או לפריצה לחשבונות לקוח הממוקמים על שרתי החברה ומערכותיה. כמו כן, על החברה לא תחול כל אחריות בגין נזקים, ישירים או עקיפים, אשר יהיו מנת חלקו של הלקוח, כתוצאה מעיכובים בשליחת מידע, ו\או אי הגעתו של מידע ו\או הגעת מידע שלא ליעדו ו\או כשל פנימי ו\או טעויות של הלקוח.
החברה אינה אחראית על תיקון תקלות או בעיות באתר שמקורן אינה במעשי מחדל של החברה.
הלקוח מודע ומכריז כי הוא האחראי הבלעדי לדיוקם ולחוקיותם של הכלל התכנים, פרסומים, מודעות, נותני שירות אשר יפורסמו באתרים המאוחסנים בשרתי החברה.
החברה לא תישא באחריות לפצות צד ג` כל שהוא אשר יינזק, בין כתוצאה מהפרת ההסכם על ידי הלקוח ובין מכל סיבה אחרת. מבלי לגרוע מן האמור בסעיף זה, ככל ותדרש לפצות החברה צד ג` כל שהוא אשר יינזק ככל ויינזק, הלקוח ישלם לחברה בתוך 7 ימים מיום דרישת החברה את הסכומים הנדרשים בהתאם לסעיף זה, בתוספת הפרשי הצמדה וריבית מיום התשלום שנעשה על ידי החברה ובתוספת הסכומים ששולמו על ידי החברה בכל הנוגע לדרישת צד ג` האמורה לרבות הוצאות שכר טרחת עורך דין. מבלי לגרוע מהאמור בסעיף זה, החברה שומרת לעצמה את הזכות לחייב את הלקוח בכל הוצאה ו/או עלות אשר נגרמה לה כתוצאה מפיצוי צד ג' כאמור.
הלקוח מתחייב בזאת לשפות את החברה ונציגיה בגין כל נזק , פגיעה, אבדן רווח, הפסד או הוצאות נוספות. השיפוי כולל שכר טרחה של עו"ד והוצאות משפטיות עקב הפרת התחייבויות מצד הלקוח בכל אחד מסעיפי ההסכם.
החברה מסירה אחריות במקרים של תקלות במערכות, קלקולים, נזקים לקווי תקשורות אצל החברה או אצל מי מספקיה. אי לכך, החברה לא מתחייבת שהגישה והשימוש בקבצי האתר או השירותים שמסופקים על ידי החברה יתנהלו ללא תקלות או מגרעות. היה ויתרחשו שגיאות אשר יפגעו בתפקוד האתר ללקוח לא תהיה כל טענה, תביעה, אט דרישה. אין באמור לעיל לסתור את העבודה שהחברה תעשה ותפעל במלוא המהירות וכמיטב יכולתה לתיקון התקלות.
7. שונות
7.1 מוסכם כי בכל מקרה של מחלוקת הנושא יתברר בבית המשפט השלום בירושלים ולכן בית משפט אחר לא תהייה הסמכות לדון במחלוקת המדוברת ו/או בהסכם זה.
7.2 החברה רשאית לנות הסכם זה על פי דעתה ושיקוליה בכל זמן נתון וכן כל שינוי יחול על הלקוח