פתרונות טכנולוגיים חכמים ללקוחות שלכם

שלום רב,

בפתח דבר אנו מודים לכם על השקעת הזמן בבחינת שיתוף פעולה בינינו.

אנו בקלאוד-רוקט מתמחים במתן פתרונות טכנולוגיים וביצוע בפועל עבור יועצים, מלווים ואנשי מקצוע אשר מלווים את לקוחותיהם להצלחה

כנקודת מוצא אנו מאמינים שכל עסק שרוצה להצליח לגדול צריך מצד אחד ייעוץ עסקי ו/או שיווקי (גם אם רק לצורך סיעור המוחות) ומצד שני כלים טכנולוגיים שיעזרו לו להגיע למטרות וליעדים שנקבעו.
זו הסיבה שאנו לא מחפשים ישירות את הלקוח הסופי ומעוניינים לעבוד עם אנשי מקצוע המלווים עסקים ומתפקדים כזרוע הטכנולוגית והביצועית שתבטיח שהדברים מתבצעים גם אם בעל העסק אינו טכנולוג ו/או שיש מחסום כל שהוא המונע ממנו לבצע את הדברים. 

מבחינת העסק הוא מרוויח WIN-WIN-WIN היות והוא מקבל ריכוז של הדברים ללא ריבוי ספקים אשר מושכים כל אחד לכיוון שלו ומוציאים את התכנון שנעשה מהמסלול, במידת הצורך הוא יכול לקבל גם את הזרוע המבצעת שתבצע עבורו את הדברים ותדאג שהדברים מתבצעים לפי התוכנית.

כמו כן, היות ואנו רואים בכל לקוח, קטן וגדול, כלקוח לאורך זמן אנו משתדלים להיות כמה שיותר גמישים מבחינת מחירים ותשלומים במטרה לאפשר לכל עסק להשתמש בשירותינו ולא להיות מעמסה או לחילופין למנוע ממנו  להשתמש בכלים הטכנולוגיים שהכי נכונים עבורו בגלל בעיות תקציב.

 בכל שאלה, התייעצות ו/או רעיון אנו נשמח לעמוד לרשותכם:
בטלפון: 072-39-39-789
מייל : [email protected]

מילה אישית

במשך שנים רבות עסקתי בתחום הפרסום והדפוס מעבר להיותי מתכנת. עם השנים הבחנתי שככל שמספר הספקים שמתחרים על כל לקוח הולך וגדל אני מאבד לקוחות שפונים לספק בתחום אחר ובסופו של דבר רוכשים ממנו גם את השירותים שלי. לכן החלטתי להקים את "קלאוד רוקט" שתאפשר לכל סוכן מוצרי פרסום, בית דפוס, יועץ, גרפיקאי/ת וכו' להרחיב את סל המוצרים בתחום האתרים, האפליקציות והפיתוח ובכך לשמר את הלקוחות שלהם אצלהם וגם ליצור ללקוח ערך מוסף בזכות ריכוזיות של שירותים.
ניר צין
מנכ"ל

השירותים שהלקוחות שלכם יוכלו לקבל מאיתנו:

שדרוג והקמת אתרים

במידה ויש אתר קיים ב WORDPRESS או DRUPAL ניתן לעשות שידרוג של האתר ולהחליף את המבנה, העיצוב ולהוסיף פונקציות. במידה ומדובר באתר ישן ניתן להמיר את האתר לאתר WORDPRESS חדשני עם כל הכלים הנחוצים וכן להעביר את כל התוכן עם הפניות 301 מהאתר הישן על מנת לא לאבד את הדירוג והקישורים בגוגל.

הקמת חנויות ורטואליות ומערכות עם תשלום כ.אשראי

במידה ומדובר בעסק אשר משווק מוצרים ניתן להקים מערכת מסחר אלקטרוני עם חיבור לחברת קארקום ופייפל לצורכי קבלת תשלומים. כמו כן, ניתן להשתמש במערכות מסחר על מנת להקים אתרי חברים בתלום חדש פעמי או תשלום מתמשך בפייפל. אנו נאפיין עם הלקוח את הצרכים ונבנה מערכת מותאמת לצרכיו

תמיכה ולווי טכנולוגי בשיטת בנק שעות ללא התחייבות

במקרים רבים לבעלי עסקים את את הרצון, הזמן או הידע לעדכן את הנכסים האינטרנטיים שלהם ומצד שני הם לא רוצים להתחייב לתשלום חודשי קבוע. אנו מציעים שרות של "בנק שעות" אשר עסק קונה שעות שרות אשר בהם הוא יכול להתשמש לכל מה שצריך החל מייעוץ טכנולוגי, עדכון האתר, בנייה טכנית של משפך שיווקי, שירותי ניהול מול ספקי אינטרנט שונים וכו' . כל פעולה שמתבצעת נרשמת בדקות בשקיפות מלאה כאשר הלקוח יכול לראות בכל שלב מה נעשה, מתי, כמה זמן לקח וכמה זמן נשאר לו.

הנגשת אתרים

הנגשת אתרים זה לא רק לשים סרגל נגישות. שאומרים נגישות הכוונה שהתוכן באתר יהיה נגיש לכל אדם ולא משנה איזה הגבלה יש לו על מנת לאפשר שיוויון בין כל הגולשים. כלומר לאחר ההנגשה הראשונית, כל חומר שמוזן לאתר צריך להיות מונגש ולהבדק, פעולה זאת ניתן לבצע באמצעות בנק השעות שאנו נזין את התוכן וגם נדאג שיהייה מונגש.

הפיכת אתר לאפליקציה

אנו פתחנו טכנולוגיה שיכולה להפוך כל אתר רספונסיבי לאפליקציה ולאפשר לבעלי האתר להנות מאפליקציה לעסק שלהם בעלויות מאוד נמוכות וללא התחייבויות ועולויות שפעמים רבות מכבידות על עסקים קטנים ובינוניים.

התאמת כלים טכנולוגיים בהתאמה אישית ובניה טכנית של משפכי שיווק

לכל עסק יש את האסטרטגיה והתוכנית השיוויקת שלו, לכן, צריך להתאים את הכלים הטכנולוגיים לתוכנית ולא את התוכנית לכלים הטכנולוגיים. אין טעם בבניית אתר שלא עונה במדוייק לצורכי העסק וישמש רק בשביל שנוכל לומר שיש אתר. אנו נאפיים את הכלים שהלקוח צריך לצורך ביצוע התוכנית החל מהקמת דף הנחיתה ו/או אתר, בניית המשך ב MailChimp עם אוטומציה של מיילים, הטמעת קודים של רמרקינג וניתוח הנתונים באנליטיק לאחר מכן.

למה השיתוף פעולה בינינו יהייה מפרה ?

הרבה פעמים לעבוד עם בעלי עסקים זה כמו " לשחק שח עם חתול "…

אפשר לבנות אסטרטגיה, משפך שיווקי, לקבוע פעולות קבועות שצריך לבצע, נהלי עבודה וכו' ואז בשלב הביצוע, או שבעל העסק "נרדם" ולא מבצע את הדברים, או שהוא מתחיל לאסוף סביבו בעלי מקצוע, חברים ומשפחה.
הבן דוד שהוא מתכנת יקים את האתר, מעצבת שחבר המליץ, מקדם אורגני שהוא מצא באינטרנט, מקדם ברשתות חברתיות שהוא ראה בפייסבוק וכו' וכו'…

זה בסדר שבעל העסק רוצה לחסוך (בדרך כלל הסיבה המובילה "לקומבינות") אך בפועל כל בעל מקצוע מושך לכיוון אחר על פי האגנדות שלו דבר שיגרום בסופו של דבר( ברוב המקרים) לקריסה של האסטרטגיה ו/או כשלון ו/או פגיעה המהלך שהוגדר על ידי היועץ.

אנו נספק ריכוז של השירותים שהעסק צריך בתאום עם היועץ ואף במקרים שנתבקש גם נפעל את הדברים על פי התוכנית . לדוגמא: אם הוגדר שכל יום רביעי בשעה צריך לצאת מייל ללקוחות אז בכל יום שלישי יצרו קשר עם הלקוח ויקבלו את המייל על מנת לשלוח אותו.

במסגרת שרות "בנק השעות", אפשר להרכיב ללקוח מעטפת של פעולות שיתבצעו באופן אוטומט, ניתן לשדרג את האתרים, לקבל יעוץ טכנולוגי, תמיכה באתר,הטמעת קודים של רמרקטינג, בנייה טכנית של משפכים שיווקיים, ניתוח של analytics וכו'. 

הלקוח ישלם רק על מה שבוצע שהזמן שהדברים בוצעו ירד מבנק השעות בשקיפות מלאה וללא התחייבות חודשית. במידה ולא בוצעו פעולות, הזמן נשמר ללקוח.

כל לקוח שלכם יקבל פגישה אינטרנטית בשליטה מרחוק ללא עלות וללא התחייבות לצורכי סריקה של הנכסים הדיגיטליים וייעוץ

המודלים הנפוצים ביותר לשיתוף פעולה

הפניית הלקוח אלינו או מתן פרטי הלקוח

המודל המועדף על לקוחותינו, מעבירים אלינו את פרטי הלקוח עם הסבר קצת מה הוא צריך.

אנו חוזרים ללקוח, נפגשים איתו, מאפיינים איתו את הכלים שהוא צריך על פי התוכנית שלכם, נותנים לו הצעה ומטפלים בכל מה שהוא צריך ואתם מקביל 20% מכל מה שנסגר ויסגר בעתיד.
כלומר, הלקוח רשום על שמכם כך שתקבלו את העמלה בכל פעם שהלקוח יזמין ויסגור משהו מאיתנו בלי שעשיתם כלום.

קיים גם קישור שותפים ומערכת מעקב אוטומטית כפי שמוסבר כאן.

שיתוף פעולה מלא 50%-50%

סוג שיתוף הפעולה מסוג זה נפוץ בעיקר בקרב לקוחות אשר מעוניינים שאנו נתפקד מול הלקוחות כחלק מהפירמה שלהם.

כלומר, אנו עובדים עם הפירמה ברמה של שיתוף פעולה מלא ומבחינת הלקוח אנו עובדים של הפירמה. 
העסקה נסגרת ומשולמת לפירמה, ומתבצעת חלוקת עבודה מתאימה בינינו לבין הפירמה.

בצורה זו ניתן ליצור איגוד של התחומים הטכניים בתוך הפירמה ללא החזקת עובדים ולהמנע מיחסי עובד מעביד ולשלם באחוזים אך ורק לפי פרוייקטים שנסגרו.

תמחור על פי דרישה ספציפית

סוג שיתוף הפעולה מסוג זה נפוץ בעיקר בקרב לקוחות שצריכים תכנות או ביצוע פעולה ספציפית עבור לקוח שלהם.

ניתן להעביר אפיון לקבלת הצעת מחיר או להעביר את הדרישה עם התקציב שיש לעבודה ואנו נבחן האם אנו יכולים לבצע במחיר שהוצע או לא.

מאוד חשוב לנו שיש WIN-WIN וכל הדדים מרוויחים ושנוכל לעבוד לאורך זמן

אנחנו יודעים שאתם עסוקים אז הנה כמה שאלות ותשובות נפוצות

על מנת לאפשר ללקוחות שלנו לא להיות תלויים בנו אנו משתמשים ב DRUPAL ו – WORDPRESS בהתאם לצורך של הלקוח.

אנו מאמינים שכל הצדדים צריכים להרוויח ומעוניינים לייצר המשכיות עבודה לאורך זמן עם לקוחותינו. 
כמו כן, נקודת היסוד שלנו היא לעבוד עם משרדי פרסום, מעצבים, יועצים ובתי דפוס ולא עם לקוחות הקצה ישירות ולכן הכל נבנה ותוכנן בצורה שלקוחותינו גם ירוויחו.

והכי חשוב שהלקוח יקבל WIN-WIN-WIN והעסק שלו יצליח !

אנו עובדים בשקיפות מלאה . במידה והלקוח ביצע רכישה דרך לינק השותפים יש מערכת אוטומטית עם ממשק ניהול שאתם יכולים לראות.
במידה והלקוח עשה עסקה טלפונית או על ידי אחד מנציגנו אנו שולחים דוח בכל סוף חודש עם בקשה לחשבונית על מנת לשלם את העמלה שלכם בהעברה בנקאית.

במידה ומתעורר ספק כל שהוא ניתן לבקש כרטסת של הלקוח ולראות הכל. כאמור אנו עובדים עם שותפינו בשקיפות מלאה.

העמלה משולמת מכל התשלומים שנפרעו בפועל באותו החודש בהעברה בנקאית עד ל 10 לחודש העוקב.

בגדול זה מאוד פשוט. מבחינת הלקוחות הם יודעים שאנו עובדים של העסק ואנו מבחינתנו מדברים בשפה של העסק ללקוחותיו.
בחלק מהמקרים שנפח העבודה מצדיק, ניתן לקבוע ימים מסויימים שאנו יושבים פיזית במשרדים שלכם ונפגשים עם לקוחות.

בדרך כלל שמדובר בשיתופי פעולה מסוג זה, יושבים ומגדירים צורת עבודה והתנהלות.

כמובן. אתם מקבלים את העמלה מכל תשלום של הלקוח שנפרע בפועל

לקוחות יכולים לשלם בכרטיס אשראי עד 10 תשלומים ללא ריבית.

במקרה של תשלום בכרטיס אשראי, אנו נשלם את עמלת התיווך שלכם ב 10 לחודש העוקב כנגד חשבונית

בואו נדבר ונראה איך עובדים ביחד

התקשרו למספר 072-39-39-717 או השאירו פרטים בטופס למטה 

סיכום
סוג השרות
שיתוף פעולה עם יועצים עסקיים
שם הספק
קלאוד רוקט, Telephone No.0723939789
איזור
כל ישראל
תאור
שיתוף פעולה עם יועצים עסקיים למתן שירותים טכניים ללקוחות הסופיים