הודעת אי זמינות חברה בזמן שימוש ב API של חשבשבת

פייסבוק
טוויטר
לינקדאין
ואטסאפ
שליחה במייל

קיימים מקרים שהחשבשבת מחזירה הודעה שהחברה אינה נמצאת בזמן שימוש ב API
{"apiRes":{"err":"reports module error: Error: company 'demo' doesn't
exist"},"actionType":"reports","messType":"apiReplay"}

במקרה כזה מומלץ לנסות ולעשות ריסטרט לסרויס – Service Restart דרך ממשק החשבשבת

נכנסים לכלים מתקדמים ו פרטי התחברות ל MOBILE

לוחצים סיסמה חדשה

לוחצים הפעלה מחדש ומחכים כמה שניות עד לסיום הפעולה

פוסטים נוספים :

הגדרת חשבשבת צד לקוח

לפני שניתן לחבר את את הפלאג של החשבשבת יש לבצע מספר פעולות בחשבשבת , נא להכין מסמך ולרשום את כל הפרטים בצורה

שניה לפני שאתם יוצאים, יש שאלות ?

לשאול ולהבין זה תמיד טוב :)