בעלי עסקים ומנהלים – זה בדיוק מה שאתם צרכים!
- יודעים מה אתם רוצים ולא יודעים לבצע?
- מרגישים לפעמים שהביצוע של הרעיונות או הדרישות שלכם לא מבוצעות כמו שאתם רוצים על ידי ספקי הדיגיטל / פרילנסים שלכם ?
- לכל דבר לוקח מלא זמן עד שהוא יוצא לאור?
- קושי בתיאום בין כל ספקי הדיגיטל שלכם?
- חסר ניתוח של התוצאות ללמידה ?
- או שסתם לא בא לכם להתעסק במחשב ?
לא משנה אם אתם בעק עסק קטן של איש אחד או מנהלי שיווק של ארגון, כמה פעמים קרה שרציתם לעשות משהו בדיגיטל או להוציא לפועל רעיון לקידום העסק ונתקלתם בחוסר ידע במידה ואתם מבצעים לבד או בבירוקרטיה של הצעות מחיר מספקים ? אין דבר יותר מתסכל מזה שאתם יודעים מה אתם רוצים ושזה לא יוצא בגלל "שטויות"
יש לנו בדיוק את הפתרון שאתם מחפשים!
לנו בקלאוד רוקט יש את כל היכולות לתפקד כמחלקת דיגיטל משלכם כאילו שהיא נמצאת בחדר ממול, כל מה שצריך זה לשלוח את מה שאתם רוצים לבצע – מבצע, שינוי באתר או רעיון, ואנו נוציא אותו לאור בדיוק כפי שאתם רוצים .
לא משנה אם אתם עסק קטן או עסק גדול – אפשר לקבוע צורת עבודה שמתאימה לכל אחד ולכל תקציב בצורת בנק שעות שאתם משתמשים למה שאתם רוצים או בצורה של ריטיינר לניהול חודשי של כל מה שאתם צריכים.
ניתן להתקשר 052-5222022 או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם
מחלקת הדיגיטל העתידית שלכם תטפל:
קמפיינים ממומנים
הקמה ניהול ותפעול של מועדון לקוחות
דוחות בהתאמה אישית
ניהול אתר האינטרנט
פיתוח כלים טכנולוגיים
קידום אורגני
קצת לעומק על השירותים שלנו
קמפיינים ממומנים
קמפיינים ממומנים PPC – הרצת קמפיינים למכירות ו/או לידים בערוצי גוגל, פייסבוק, טיקטוק ועוד…
הקמת דוחות בהתאמה אישית
איסוף נתונים מהערוצים השונים והנפקת דוחות – איגוד כל הנתונים מכל הערוצים לצורך למידה והקפת לקחים
הקמה ניהול ותפעול של מועדון לקוחות
ניהול והקמת אתרי האינטרנט
ביצוע שינוייים באתר, הגדרת מבצעים, החלפת באנרים וכו' שישאר מעודכן כל הזמן
פיתוח כלים טכנולוגים
פיתוח כלים טכנולוגיים לשיפור העסק – אפליקציות, דפי נחיתה וכו' על מנת לשווק חייבים כלים טכנולוגיים
ניתן להתקשר 052-5222-022 או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם
למה כדאי שתהיי הלכם מחלקת דיגיטל משלכם ?
ברוב הארגונים המנכ"ל או מנהל השיווק הם מקבלי החלטות לגבי מבצעים ופעולות שיווקיות ואז יש את הצורך להוציא את ההחלטה לאור באתר, רשתות חברתיות, מנועי חיפוש וכו'
בשלב הזה בהרבה מקרים יש קצת בעיה לסנכרן בין הספקים/פרילנסים שונים,
ראשית צריך שמישהו ייצר את העיצוב ויעביר לכולם על מנת לשמור על הקו העיצובי והמסר השיווקי,
מכאן צריך:
1. לעדכן את האתר (במקרים מסויימים כם להפעיל קופונים או הגדרות מבצעים)
2. להעלות לקפיין PPC בגוגל
3. להעלות לקמפיין PPC בפייסבוק
4. לפרסם ברשתות חברתיות ככגון פייסבוק, אינסטגרם, לינקדין וכו'
5. לאסוף את המידע מכולם ביחד ובצע בדיקת נתונים על מנת להבין איך ליעל ולמקסם את הרווח
6. אחרי שיש תובנות מהדוחות לייצר שוב תקשורת עם כל הנוגעים בדבר
במקרה שאין ספק אחד שמטפל בהכל ויש אחד שמטפל בפייסבוק, אחד באתר, אחד בגוגל וכו' אזי מדובר "במבצע קומנדו" שגם מוגבל בזמן היות ורוב המבצעים בעלי תקופת חיים מוגדרת.
שיש לכם מחלקת דיגיטל משלכם – התגובה כמעט מיידית, מסונכרת ויעילה היות והצוות כבר מכיר את הארגות והנהלים והכי חשוב – כך המידע זמין תמיד לצורך למידה , הפקת לקחים ואופטימיזציה!