בעלי אתר וורדפרס? אל תעשו את הטעות הזו!

פייסבוק
טוויטר
לינקדאין
ואטסאפ
שליחה במייל

אתר וורדפרס טוב הוא כרטיס הביקור של כל עסק. אתר מוצלח צריך לכלול את כל המאפיינים של השירותים והמוצרים ולהעביר ללקוחות וללקוחות קצה את המסר המדויק עליו נבנה כל השירות. בנוסף, אתרים מספקים אינפורמציה חיונית לגבי המוצרים הנמכרים במסגרת העסק ופרטים כמו כתובת, זמני פתיחה וכדומה.

 

בקיצור, אתר צריך להיות האמצעי שיבהיר ללקוחות בדיוק מה הם הולכים לקבל בתמורה לכסף שלהם. אבל, מה קורה כאשר בעלי האתר עצמם, לא מקבלים תמורה לכסף שלהם? הרי אין דבר יותר מתסכל מלהשקיע באתר יפהפה ואז להיתקל בו בבעיה אחרי בעיה ולהבין שההשקעה לא שווה כלום, כי האתר לא מצליח להמריא ולהיות מקודם בגוגל וגם אם כן – החוויה שהגולשים והלקוחות מקבלים ממנו היא חובבנית ומרושלת.

אתר וורדפרס

 

 

יש לכם אתר וורדפרס? הנה טעות שאסור לכם לחזור עליה

 

אם יש לכם אתר שאתם מרגישים שהוא תקוע, יכול להיות שהאינסטינקט הראשוני שלכם הוא לנסות לסדר את העניינים בעצמכם. אחרי הכול, כמה מסובך זה יכול להיות? ובכל זאת, אתר – כמו העסק שלכם – הוא הבייבי שלכם. מי הם בכלל אחרים שיגידו לכם מה לעשות?

 

אבל תחשבו רגע באמת על הילדים שלכם או על כל מי שיקר ללבכם. כשאתם לא יודעים מה לעשות במצב מסוים, אתם פונים בלי היסוס לאיש מקצוע כדי שיעזרו לכם ברגעים הקשים. בכלל, לא חסרים מצבים בהם אנחנו מעדיפים לתת למישהו אחר את המושכות, מתוך הבנה שכדאי שהטיפול יעבור לגורם חיצוני, שייקח מאתנו את הטרחה והדאגות שקשורות לטיפול בתקלה.

 

למרבה ההפתעה, כשזה נוגע לאתרי וורדפרס, בעלי אתרים רבים מחליטים לנסות לפתור את הבעיה או את העיכוב בעצמם. יש לכך מספר סיבות: אחת, מערכת ההפעלה האינטואיטיבית יחסית של האתרים, תורמת לתחושה כי אין צורך בבעל מקצוע וכל בעיה היא נגישה וקלה לפתרון בכמה לחיצות כפתור. לכך מצטרפת הסיבה השנייה והיא הרצון לחסוך בכסף, מתוך מחשבה שבעל מקצוע מומחה בתחום הוא מיותר, כשהבעיה ניתנת לטיפול עצמאי.

 

מניסיון שלנו, ההחלטה לטפל בתקלות באתר לבד מהסיבות שמנינו לעיל גוררת שתי תוצאות שגם הן קשורות זו לזו. ראשית, בעלי אתרים שאינם מומחים במערכת של וורדפרס עלולים לבצע נזק עוד יותר גדול מהתקלה הראשונית. כבר נתקלנו באתרים בהם נהיה בלגן לא קטן, משום שבעל האתר או מישהו מטעמו ניסו לסדר את המערכת ונכשלו. זה כמובן גורר פניה מידית למומחה על-מנת שיציל את המצב, אך גם העלויות גדלות ככל שהיקף הבעיה גדל. בסופו של דבר, לא רק שלא מצליחים לחסוך כסף, גם מגדילים את ההוצאה.

 

יש לכם אתר וורדפרס עם תקלה? פנו למומחים!

 

נתקלתם בבעיה באתר? משהו נראה לכם לא תקין? אל תהססו ופנו מיד למומחים בעניין. גם אם תצטרכו להשקיע סכום כסף על-מנת לטפל בבעיה, זה עדיף מאשר להגדיל את ההוצאה במו ידיכם. בנוסף, כמו שכבר אמרנו האתר הוא הבייבי שלכם. לא כדאי לסבך את הבעיות שלו עוד יותר ובוודאי שלא כדאי להגיע למצב שנגרם לו נזק כבד.

 

אתר שאינו פועל כראוי לא יכול למלא את תפקידו – כרטיס הביקור של העסק. ועסק ללא כרטיס ביקור לוקה בחסר ואין לו מה להציג ללקוחות, מה שעשוי גם לגרום להפסדים בטווח הארוך יותר.

 

כיצד תדעו למי לתת לטפל באתר? זה פשוט. בחרו חברה עם ניסיון רב בטיפול באתרי וורדפרס, חברה המבינה את מערכת הניהול לאורכה, רוחבה ועומקה ואין אתגר שהיא לא תוכל לפתור לשביעות רצונכם.

חברת Cloud Rocket עתירת ניסיון בפיתוח אתרי וורדפרס. לקבלת ייעוץ מקצועי בחינם צלצלו: 072-39-39-789

פוסטים נוספים :

שניה לפני שאתם יוצאים, יש שאלות ?

לשאול ולהבין זה תמיד טוב :)