הקמת חנות וירטואלית – כך תעשו זאת

פייסבוק
טוויטר
לינקדאין
ואטסאפ
שליחה במייל

יוקר המחיה בארץ… כמה דובר עליו וכמה עוד אפשר לדבר. מדובר בנושא בוער שלא יורד מסדר היום כבר כמה שנים טובות. מחאה כזו, מחאה מסוג אחר, חרם צרכנים ובעיקר, המון קיטורים. לא נכנס למי צודק ומה נכון, רק נסביר לכם היכן אתם כבעלי עסקים נכנסים לתמונה.

אחת הדרכים בהן החליט הישראלי הממוצע להילחם ביוקר המחיה, היא הזמנה ישירה מחנויות וירטואליות שמציעות את מוצריהן במחירים שבארץ אפשר רק לחלום עליהם. חלק מהחנויות הלו ממקומות בארה"ב ובאירופה, אך רובן ממוקמות בסין – מעצמת הייצור וההפצה הזולים.

אנשים הבינו שאין טעם לשלם פי 3 על אותו מוצר, כשאפשר להזמין אותו בלחיצת כפתור, מבלי אפילו לצאת מהמזגן. אולם מה שנראה כסידור מעולה ואפקטיבי ביוקר המחיה בארץ, עלול להיות זה שיגרום לעסקים רבים לפשוט רגל, להיסגר ופשוט לחדול מלהתקיים.

 

הקמת חנות וירטואלית – Ecommerce

 

איקומרס הוא בשפה פשוטה – מסחר אלקטרוני. כן, כל האתרים שאנחנו מזמינים מהם ביגוד, צעצועים, אוכל ואפילו תוספי מזון – הם אתרי איקומרס.

למעשה, המונח מתאר כל סוג של טרנסקציות מסחריות באופן אלקטרוני (בניגוד לאופן פיזי למשל, בו מעבירים פיזית את הכסף למוכר והוא בתמורה מספק מוצר).

גם אתרים שאינם מוגדרים כאתרי איקומרס, יכולים לכלול בתוכם פלטפורמה של מסחר אלקטרוני. למשל, סופר שיש לו אתר בו הוא כותב בלוג, מביא ציטוטים נבחרים מספריו ומפנה באמצעות קישור גם לעמוד הפייסבוק שלו – יכול למכור את הספרים דרך האתר בצורה אלקטרונית ואז חלק מהאתר נחשב כאיקומרס ולא כולו.

עם השנים, השיטה נעשתה נפוצה יותר ויותר ברחבי העולם וגם בארץ. בעלי עסקים הבינו שעל-מנת "לעמוד בקצב" עליהם לתחזק  חנות וירטואלית, וכיום ניתן לראות אופציות לרכישה כמעט בכל אתר שגולשים אליו.

הצורך הזה והחשש מפני ההשתלטות של הקניונים הסינים הווירטואליים על כל חלקה טובה, הביאו לשכלולים יותר ויותר מתוחכמים בתחום. על אחד מהם נסביר מיד, כי הוא הדבר הגדול הבא שהעסק שלכם צריך.

 

הכירו את WooCommerce

 

ב- Cloud Rocket, אנו מדגישים תמיד את החשיבות של אפיון ובנית אתרים בהתאמה אישית. אחרי הכול, אתם משקיעים המון באתר שלכם ואין סיבה שהוא לא יהיה מקורי וישקף את המהות של העסק שלכם בדיוק כפי שאתם רוצים.

זו בדיוק הסיבה שלאחר שנים של ניסיון, בדיקות והקמת חנויות, בחרנו לעבוד עם מערכת האיקומרס הנפוצה ביותר בעולם: הווקומרס, המאפשרת שילוב בין אתרי וורדפרס ברמה גבוהה לחנויות וירטואליות מעולות. בניגוד לדעה הרווחת, הקמת חנות איקומרס לא צריכה להיות כרוכה באיזו לוגיסטיקה סבוכה או מחיר בשמיים. מה שכן, היא דורשת אפיון מדויק בדיוק כמו כל אתר ואפילו בדיוק כמו כל חנות בעולם הלא-וירטואלי.

 

חנות וירטואלית - Woocommerce

 

למי מתאימה חנות וירטואלית של  WooCommerece?

 

לצערנו, המערכת לא מתאימה לכל אחד. לכן, רק אם אתם נמצאים באחת מהקטגוריות הבאות, נוכל לבנות לכם חנות. אז שאלו את עצמכם:

  • האם אתם אוהבים להרוויח כסף?
  • האם חשוב לכם לנהל מלאי מדויק וקפדני?
  • האם אתם מעוניינים לתת ללקוח כמה אופציות לתשלום?
  • האם חשוב לכם שהחנות תישאר שלכם ושלכם בלבד, ללא קשר לחברה שבנתה אותה?
  • האם אתם רוצים שתהיה לכם האופציה לשלוח לרחבי העולם ולא להגביל את עצמכם לישראל?

אם עניתם כן, אנו מציעים לכם בחום לתת לנו להקים לכם חנות WooCommerece איכותית. התוצאות מדברות בפני עצמן! והן מה שיעביר את העסק שלכם לרמה הבאה.

פוסטים נוספים :

היתרונות של חנות וירטואלית

אתר אינטרנט שמשמש כ חנות וירטואלית מבטיח מגוון רחב של יתרונות. קודם כל, גולשים מכל רחבי העולם יכולים להגיע לאתר ולרכוש דרכו

שניה לפני שאתם יוצאים, יש שאלות ?

לשאול ולהבין זה תמיד טוב :)