מדריך עבור שדרוג אתרים

פייסבוק
טוויטר
לינקדאין
ואטסאפ
שליחה במייל

בעלי אתרי אינטרנט צריכים לדאוג שהם יהיו מעודכנים. ניהול ושדרוג אתרי אינטרנט בא לידי ביטוי בנושאים כמו אבטחה, קידום אורגני, תכנים, התאמה לדרישות של רשתות חברתיות וכן הלאה. ככל שהאתר מעודכן יותר, כך סביר להניח שיהיה לו קל להשיג את מטרותיו השונות. זו הסיבה בגללה השדרוג רלוונטי עבור כל בעלי אתרי האינטרנט לרבות בעלי עסקים, בלוגרים ואנשי תוכן עצמאיים.

על אף האמור לעיל, בעלי אתרי אינטרנט לא תמיד יודעים כיצד לבצע את השדרוג בפועל. גם מומחים שמחזיקים בידע נרחב לגבי התחום שלהם לא בהכרח מבינים מה קורה בעולם הדיגיטלי ובאיזה אופן ניתן לשדרג אתרי אינטרנט קיימים. יתרה על כך, יש בעלי עסקים שלא יודעים שהם יכולים לשדרג את האתר באופן שיחסוך עבורם זמן וכסף.

הפתרון לבעיה לעיל היא ליצור קשר עם אנשי מקצוע. חברה שמתמחה בפיתוח תוכנה, אפליקציות ואתרי אינטרנט יכולה לרכז שורה ארוכה של שירותי שדרוג תחת קורת גג אחת. חברה כזו תביא לידי ביטוי את הידע שלה על מנת לשדרג אתרי אינטרנט קיימים, מה גם שהיא תפנה את תשומת הלב של הלקוחות לפעולות שאותן הם צריכים לבצע. בנוסף, התייעצות עם חברה שמתמחה בנושא של שדרוג אתרים תסייע ללקוחות לעמוד בלוח הזמנים.

שדרוג אתרים

כך מבצעים שדרוג בזמן אמת

שדרוג שמתבצע על גבי אתרי אינטרנט אמור לאפשר להם להמשיך לפעול כרגיל. בשביל לבצע את השדרוג הזה צריך לדאוג למעורבות של אנשי מקצוע מנוסים ומומחים. הניסיון יכול למשל לסייע לחברה שמבצעת את השדרוג לבחור את הפעולות הנדרשות, להשוות בין ביצועים ושירותים שונים של האתר ובסופו של דבר לקבל החלטות מושכלות.

בתוך כך, בשביל לבצע שדרוג בזמן אמת של אתרי אינטרנט פעילים נדרשת הגדרה מדויקת של צרכים ומטרות. הגדרת הצרכים תסייע לבחון איזה שדרוג יתאים לבעלי אתרי אינטרנט ומה עליהם לעשות על מנת להפיק ממנו ערך מוסף.

כפי שאפשר להבין, בתהליך של שדרוג אתרי אינטרנט קיימים יש משמעות גדולה לשיתוף פעולה בין הצדדים. מצד אחד יש את החברה שמבצעת את השדרוג בפועל, בעוד מן העבר השני נמצאים הלקוחות והדרישות המיוחדות שלהם. רק באמצעות שיתוף פעולה ניתן להשיג את מטרות השדרוג בלי לחרוג מתוך מסגרת התקציב וללא פגיעה בלקוחות.

שדרוג אתרים
שדרוג אתרים

הגדרת תקציב עבור שדרוג מקצועי של אתרי אינטרנט

סוגיה נוספת שמטרידה בעלי אתרי אינטרנט קשורה להוצאה הכספית הכרוכה בשדרוג. על פניו נדמה שיש צורך בהוצאה כספית גדולה בשביל לשדרג אתרי אינטרנט קיימים, אך זה לא חייב להיות המצב. יש מקרים שבהם השדרוג מתבצע מבלי לחרוג מתוך מסגרת התקציב ובאופן שעולה בקנה אחד עם היכולות של העסק.

הטיפ הכי חשוב עבור בעלי עסקים שרוצים לשדרג את האתר שלהם מבלי לחרוג מהתקציב הוא לבצע השוואת מחירים. השוואה יעילה בין מחירים תסייע לבעלי אתרי אינטרנט לדעת מה התקציב המקובל בענף, מה עליהם לעשות על מנת לעמוד בו ועל מה הם יכולים לוותר. במקביל, השוואת מחירים גם תסייע לבעלי אתרי אינטרנט להכיר את אפשרויות השדרוג הקיימות.

בסופו של דבר, ההבדל בין שדרוג לבין בניית אתר אמור לבוא לידי ביטוי גם במחיר. ברוב המקרים משתלם יותר לשדרג את האתר מאשר לבנות אותו מחדש ולכן גם כדאי לעשות זאת בצורה מקצועית ומסודרת אחת לתקופה מסוימת. מבחינת בעלי עסקים, השוואת המחירים היא שלב חיוני ויעיל בהחלטה איפה לבצע את השדרוג של האתר.

Summary
מדריך עבור שדרוג אתרים
Article Name
מדריך עבור שדרוג אתרים
Description
בעלי עסקים שלא יודעים שהם יכולים לשדרג את האתר באופן שיחסוך עבורם זמן וכסף.
Author
Publisher Name
קלאוד רוקט
Publisher Logo

פוסטים נוספים :

שדרוג אתרים עבור בעלי עסקים

בעלי עסקים קטנים וגדולים כאחד זקוקים לאתר אינטרנט. האתר משמש כרטיס ביקור של העסק, הוא מאפשר לשמור על קשר עם לקוחות קיימים

נגישות

מדוע לדאוג להנגשת אתרים

מספר אתרי האינטרנט בארץ ובעולם הוא רב מדי מכדי לספור. פעם בניית אתר אינטרנט הייתה עסק מורכב מדי מכדי להבין ורוב האתרים

שניה לפני שאתם יוצאים, יש שאלות ?

לשאול ולהבין זה תמיד טוב :)