מה כוללים שירותי שדרוג אתרים?

פייסבוק
טוויטר
לינקדאין
ואטסאפ
שליחה במייל

שירותי שדרוג אתרים ניתנים על ידי חברות שמתמחות בפיתוח תוכנה ואפליקציות. כתוצאה מכך, השדרוג מתבצע לפי החידושים הטכנולוגיים העדכניים ביותר ובהתאם לצרכים של הלקוח.

השילוב בין חידושים טכנולוגיים מצד אחד והצרכים של הלקוח מן העבר השני מבטיחים שדרוג ברמה הגבוהה ביותר. אף על פי כן, רוב בעלי האתרים עצמם לא תמיד מבינים מה כולל השדרוג ומדוע בכלל לבצע אותו.

"<yoastmark

כל הסיבות לבצע שדרוג אתר

הסיבה העיקרית שבגללה כדאי לבצע שדרוג של אתר אינטרנט קשורה להתאמה לצרכי הלקוחות והגולשים. בסופו של דבר, גולשים שמגיעים לאתרי אינטרנט ומשתמשים בהם על מנת לאסוף מידע או לבצע קניות ורכישות גם מודעים להבדלים ביניהם. אחד ההבדלים הבולטים הוא הנראות של אתרי האינטרנט והאופן שבו הם עונים על ציפיות הגולשים. אתרים מיושנים ולא מעודכנים פוגעים בחוויית הגלישה, בעוד אתרים חדשים ומשודרגים נראים טוב יותר וגם מבטיחים זמן שהות ממושך של הגולשים.

שנית, כדאי לבצע את השדרוג על מנת להתאים את אתרי האינטרנט לדרישות של מנועי החיפוש והרשתות החברתיות. אתר משודרג יקודם באופן אורגני במנועי החיפוש ויוכל להגיע לראש התוצאות בהקלדת ביטויים רלוונטיים מסוימים. מנגד, אתר שאינו עובר את השדרוג התקופתי כנדרש עלול להיגרר לסוף רשימת התוצאות בגלל שמנועי החיפוש לא יקדמו אותו. למנועי החיפוש יש אינטרס מובהק להביא ללקוחות ולגולשים את התוצאות הטובות ביותר ולכן אתר משודרג מקבל עדיפות.

השקעה משתלמת בשדרוג אתרי אינטרנט

שירותי שדרוג אתרים כוללים התאמה אידיאלית של האתר לדרישות מנועי החיפוש ולמעשה גם לשאר התכונות הטכנולוגיות הקיימות. השדרוג מתבצע לפני ומאחורי הקלעים, הוא עולה בקנה אחד עם הצרכים של בעלי אתרי אינטרנט והוא מתאים לאנשים פרטיים בדיוק כמו לעסקים. בעזרת השדרוג ניתן ליישר קו עם אתרי האינטרנט של החברות הגדולות בעולם והוא גם משתלם מבחינה כלכלית.

השקעה חד פעמית בשדרוג יכולה להפוך אתר אינטרנט מיושן למקום שאליו מגיעים גולשים חדשים. ככל שמגדילים את כמות הגולשים באתר, כך גם מגדילים את הסיכוי לבצע עסקאות ולהפיק ממנו רווחים. בעזרת אתר משודרג ניתן להשיג יתרונות שונים עבור העסק ולייצר בשבילו ערך מוסף בתוך זמן קצר.

כל כמה זמן מבצעים את השדרוג?

בעלי אתרי אינטרנט בוחרים לבצע את שדרוג אתר כאשר הם מרגישים שהטכנולוגיה שבה הם משתמשים לא מתאימה למקובל בעולם. מעבר לכך, על בעלי אתרי האינטרנט להתייעץ עם חברות שמתמחות בפיתוח תוכנה, אפליקציות ואתרים על מנת לבחון אפשרות לשדרג את האתר תוך כדי הוספת תכונות חדשות.

התכונות החדשות שאותן ניתן להוסיף לאתר תוך כדי שדרוג האתר קשורות גם הן לצרכים של הלקוחות. יש למשל בעלי אתרי אינטרנט שבוחרים להוסיף אפשרויות תשלום חדשות או שיטוט בין מוצרים, לעומת בעלי אתרי אינטרנט שמתמקדים בשדרוג אתר שמיועד עבור מנועי החיפוש והקידום האורגני ברשתות החברתיות. בשורה התחתונה, בעלי האתר הם אלו שקובעים את יעדי השדרוג של האתר שלהם והתפקיד של החברה המבצעת הוא להוציא אותם אל הפועל.

מבחינת תדירות, השדרוג המומלץ משתנה לפי אופי האתר והדרך שבה משתמשים בו. יש אתרי אינטרנט שצריכים לעבור את השדרוג לעיתים קרובות מטעמי אבטחה או על רקע אי-עמידה בדרישות של מנועי החיפוש, אבל יש גם אתרים שבהם ניתן לבצע את השדרוג לעיתים רחוקות יותר. כמו בשאר הנושאים, גם כאן הסוד הוא לערב אנשי מקצוע בשלב מוקדם. מעורבות של אנשי מקצוע תסייע לבחון את האפשרויות השונות שעל הפרק ולשדרג את האתר על הצד הטוב ביותר.

Summary
מה כוללים שירותי שדרוג אתרים?
Article Name
מה כוללים שירותי שדרוג אתרים?
Description
שירותי שדרוג אתרים ניתנים על ידי חברות שמתמחות בפיתוח תוכנה ואפליקציות. כתוצאה מכך, השדרוג מתבצע לפי החידושים הטכנולוגיים העדכניים ביותר ובהתאם לצרכים של הלקוח.
Author
Publisher Name
קלאוד רוקט
Publisher Logo

פוסטים נוספים :

מדריך עבור שדרוג אתרים

בעלי אתרי אינטרנט צריכים לדאוג שהם יהיו מעודכנים. ניהול ושדרוג אתרי אינטרנט בא לידי ביטוי בנושאים כמו אבטחה, קידום אורגני, תכנים, התאמה

נגישות

מדוע לדאוג להנגשת אתרים

מספר אתרי האינטרנט בארץ ובעולם הוא רב מדי מכדי לספור. פעם בניית אתר אינטרנט הייתה עסק מורכב מדי מכדי להבין ורוב האתרים

שדרוג אתרים עבור בעלי עסקים

בעלי עסקים קטנים וגדולים כאחד זקוקים לאתר אינטרנט. האתר משמש כרטיס ביקור של העסק, הוא מאפשר לשמור על קשר עם לקוחות קיימים

שניה לפני שאתם יוצאים, יש שאלות ?

לשאול ולהבין זה תמיד טוב :)